biebznoveller

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Kapitel 6 ute senast onsdag!!

Av Emma - 10 december 2012 20:11


Asså. Oh. My. God. I'm so sorry för den urdåliga uppdateringen och lovar att försöka bättra mig på den. Btw, som detstår i rubriken till detta inlägg så är kapitel 6 förhoppningsvis uppe på onsdag.


Denna veckan som gått har verkligen inte varit den bästa i mitt liv. Med andra ord. Hektisk som jag vet inte vad och ja, sämsta uppdateringen ever!!! Either way I still love you guys!!

Kisses*

Emma


(Tar en bild som jag redan användt)

 

I want you to know, I really adore you

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 4 maj 2013 23:57

Som ni vet har jag i princip slutat blogga. MEN! Jag vill att ni ska veta att jag har en ny novellblogg, med JB tema of course. En ny novell jag börjat skriva på.  Anledningen till att jag slutade på denna är för att jag har kört fast rejält! ...

Av Emma - 16 februari 2013 01:01


Jag har tänkt att börja namnge mina kapitel från och med nu!? Eller vad tycker ni? Förlåt så sjukt mycket för att det inte kommit upp något kapitel! Hatar mig själv totalt för detta! Har skrivit på det men typ fastnat och jag ber om ursäkt för det!...

Av Emma - 4 februari 2013 19:37

Tjenare! Har fått en svenskauppgift i skolan, som handlar om två barn i trettonårsåldern. De kallas för Nicke och Ninna, de blir kompisar och blablabla... Men skulle iaf skriva en fortsättning på berättelsen och jag hade tänkt publicera min här och n...

!!!

Av Emma - 24 januari 2013 22:19

Heej!! Skulle vara kul att veta bad ni tycker om novellen än så länge!! Om ni vill ha med en av era ideér i ett kapitel eller liknande,, om ni vill kan ni ju alltid kommentera er idé eller skriva en fråga,, OBS! Jag kommer inte publicera dem om ni i...

Av Emma - 14 januari 2013 19:25

Yeah! Känns som om jag fått mer och mer skrivlust nu, hoppas att man kan få till ett antal kapitel denna veckan!! Stay tuned! Love u guys!! Snälla, skulle bli överlycklig om jag skulle få fler kommentarer!!!...

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkomna till min nya novellblogg!
Novellen som jag skriver på har precis börjat och den heter That Should Be Me. Det kommer nog komma upp förmodligen ett till två kapitel per vecka eller mer;)
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards